Vårruset 2010

Fi fan vad jobbigt det var! Utan varken träning, bra kost eller någon grundkondition så lyckades mamma tvinga med mig på detta påhitt. Jag trodde först att det skulle vara en litet lopp med inte alls många deltagare men när vi kom fram så visade sig att det var cirka 10.000 anmälda! Vårruset är 5km långt och bara för tjejer, som tur var.

Under loppet så hade jag håll, huvudvärk och hade det jobbigt att andas och så var det folk som absolut skulle ha med sina hundar och barnvagnar som kom i vägen hela tiden. Jag missade dessutom de två första vatten pauserna. Lagom smart... Jag lyckades komma i mål på ganska hyfsat bra tid med tanke på hur tränad jag är. Och det var faktiskt riktigt kul! Efteråt fick man pris och en fikakorg. Detta är något jag tänker fortsätta med men nästa ska jag nog dra med ett gäng kompisar istället för mammas jobbväninnor. Och nästa gång ska jag se till att vara tränad!
lapp

Kommentarer
Postat av: hanna

vad kul! :)



sv: jo alltså, se min design nu. den är astöntig och asrörig tycker jag. om du förstår mig. jag vill ha en lätt och fräscht bakrundsfärg som grått, beige, vit, ljuuuuusblå eller ljuuuusbrun men inte kräkbrun som nu. och headern både bilder på speed och mig. inte bara på speed som dt är nu eftersom att det inte är en hästblogg. annars kan allt vara som det är nu! :) mejlar lite!

2010-05-21 @ 07:49:09
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0