Varför så långt till julafton?

Varför är det så långt till julafton? Eller varför är inte studie bidraget några hundra lappar högre? Jag har verklien en mega lång lista med prylar som jag skulle vilja ha! Kläder, hästprylar, teknik och ja massor! Här är de foto prylar som jag längtar efter att äga i alla fall!

dffg
  • Close up filter +10 och +4, jag älskar att ta macrobilder! Dessa filter fanns billigt på http://www.tvspelsweb.se så jag ska fjäska lite för mamma och se om jag lyckas få min vilja igenom!
  • Soft focus filter, jag vill utveckla mig mer inom porträtt fotografering och istället för att ödsla tid att restuchera ansikten i photoshop för att få den här dockliknande effekten på huden så kan man använda detta filter.
  • En ny kamera väska! Väskan jag har nu är av ryggsäcks modell. Den är stöt säker och är i bra material men ganska klumpig när man ska ta fram och lägga ner kameran hela tiden. Jag skulle vilja ha en med axelband i stället men den ska vara i lika bra material som min gamla!
  • Refelxskräm är något jag skulle vilja prova. De som äger och använder sån rekommenderar de verkligen. De är inte så förskräckligt dyra och ska tydligen ge bra ljus vid ex. porträtt fotografering. Köp den åt mig, tack!
Hoppas att jag får råd med några av dessa prylar när jag har sommarjobbat. Jag får inte så mycket i lön eftersom jag bara ska på ferie praktik i hem kommunen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0