stallfri måndag

"Stallfri" kanske blev lite fel rubrik? det låter precis som att jag inte vill vara där xD

I alla fall, I dag så skulle våran klass egentligen ha kompledigt eftersom vi var på skolan öppethus en lördag men vi la in en "extra" matte lektion eftersom vi snart ska ha kursprov i matte så de som ville och kände att de behövde fick åka dit. Och så hade vi en introduktion om sociologi på samhällskunskapen. Efter skolan så åkte jag och Anna till Marieberg eftersom jag skulle köpa nya skor. Det blev ett par vita och ett par svarta, en skinnplånbok och en grimma till Fakiren. Jag köpte också lite nitar på Panduro så nu ska de blingas grejor!

skor
nitar

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Mm verkligen :(

Åh stort lycka till! Matte B är klurigt..

2010-05-11 @ 20:30:58
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: sofija

sv:Tack! :D

2010-05-12 @ 17:19:21
URL: http://sofijaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0