Slarvig update igen

Kort upptadering igen. Ska komma i gång och skriva bättre när det värsta skolarbetet är över.


Ja, i veckan så tömkördes Fakiren på måndagen och Herkules och Fanny fick ett lätt dressyr pass. I Tisdags fick båda hästarna stå eftersom jag behövde plugga och Fanny skulle till Karslund. I går, onsdag, så red ja med Natta. Hon var sugen på att rida Herkules och det förstår jag. Hon hoppa lite hinder på banan och jag red lite dressyr. Fick låna en super skön dressyr sadel av henne. Jag blev riktigt sugen på att skaffa en ny sadel...
I dag, torsdag, red jag Natta och Fanny ut. Det gick bra och när vi galopperade så var det i 120km/h. Ja,eller det kändes som det (:


Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite Kemi, Matte och förbereda mitt svenska förerag och senare ska jag kolla "Vampire diares" om jag orkar. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0