Nu börjar livet att gå i samma spår!

Underbar sommar dag! I morse så tvingade mamma med mig till Via skogen för att springa ett 2,5km varv. Den idioten väckte mig halv 7 och vi var på plats vid 7. När vi kom hem så somnade jag en stund för att sedan åka till stallet.
Jag har inte varit i stallet på en halv vecka och jag får lite dåligt samvete när jag tänker på det men Fakiren fick förtjänade verkligen en vecka med att bara lata sig och äta av sommargräset!

Jag bestämde mig för att ta en liten skritt tur blad bostadsområdet i Åbytorp. Förra veckan var Fakiren trött hängig och inte alls glad. Men i dag var det en helt annan häst att sitta på. Han hade öronen framåt, gick på framåt och slängde med huvudet som han alltid gör när han är glad! När vi kom till den lilla grus-vägen som han vet att han får springa på så försökte han verkligen han att springa på. Jag skrattade. En sån rolig tur var det länge sen jag var ute på! Tack Fakiren för att du gjorde min dag!


Nu på kvällen hade vi gäster hemma och jag har försökt ringa en kompis som fyller år i dag. Annas super busiga Crazze fyller också år i dag! Grattis till honom!
I morgon måste jag verkligen träna fakiren på hans skritt igen innan han kommer att glömma bort att jag lärt honom det och nu ska jag gå och lägga mig tidigt! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0