Lång söndag

Äntligen så har ägarna till Herkules kollat hans hälta och de tycker att Fanny kan börja skritta lite försiktigt på honom någon vecka. De tyckte också att han blivit bra väldigt fort och därför ska vi ta det så lugnt som möjligt nu i början. Jag har kommit på ett nytt smeknamn till Herkules! Istället för att säga Herkan så får han nu heta Panter!
Jag kommer inte att åka till stallet förren på torsdag igen eftersom det här är min sista "riktiga skolvecka", jag går i musik estet klass men är inte musik estet och nu lagom till skolavslutning så försvinner drygt 55% av klassen för att de ska träna till skolavslutningen redan näst nästa vecka! Så denna vecka, och lite till nästa, så har vi:


- Kurs prov, Fysik A
- Jag har en redovisning i svenska jag troligtvis ska göra i morrn
- Ett muntligt prov i engelska
- En "bookreport"
- Praktiskt prov Kemi A
- Ett Engelska prov
- En uppgift i datakunskap


Oj, vad mycket det blev när man skrev upp det så där jag hoppas att jag inte missade något! Jag hoppas att jag hinner med allt den här veckan, förutom engelska provet som är på torsdag nästa vecka. Vår engelska lärare, och alla andra lärare dessutom, vill döda oss! Jag hoppas verkligen att jag fixar ett starkt G på Fysik provet så kanske jag får behålla mitt VG i kursen!
Jag tror verkligen att Fanny har saknat att rida "Pantern" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0