Bloggtorka

Bloggen har drabbas av blogg torka. Det känns inte som att jag har så mycket att skriva.
I morse så hade vi kurs prov i Matte B. Skrivtiden var fyra timmar och tro det eller ej men jag var skit stressad hela provet och när jag väl lämnade in det så var jag fortfarande inte klar. Jag hoppas verkligen att det blev G! Senare så hade vi för lång Fysik lektion. Vi har bara kurs provet i fysik och ett prov i Engelska kvar nu och så har vi lite läxor som ska lämnas in sen är det klart! Sommar, here I come!

Strax ska jag dra i väg till stallet och gå en sväng med Fakiren. Hoppas att han kommer uppskatta det. Om Herkules fortfarande är sjuk får jag se när vi kommer fram. Vi är fortfarande oense om vad som kan ha orsakat hans hälta som kom och försvann under tre dagar. Vi trodde först att det var fång som orsakade hältan men det var bara ett ben han verkade ha ont i. Sen så funderade vi på hovböld eller en vrickning.
  • I torsdags så såg man att han hade verkligen ont men han kunde på gå och springa på benet.
  • I fredags så var han lite men inte mycket bättre.
  • I Lördags hade svullnaden gått ner men har gick fortfarande lite orent.
  • I söndags så sprang han och fakiren som idioter upp och ner i hagen. Han hade ingen svullnad och verkade inte ha ont.
Har han fortfarande ont på Fredag så ska ägaren ringa vet.
fgh
Vitsippa, oredigerad.

Kommentarer
Postat av: hanna

hej sandra! duhar itne lust att göra min blogg lite finare? :D

2010-05-19 @ 21:29:29
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0