Slutet

Jag såg nyss den officiella trailern för Harry Potter och dödsrelikerna (Tidigare hade jag bara sett teaser trailern)! OMGOMG! Jag håll nästan på att smälla av! Jag tror att filmen kan bli hur bra som helst! Ja, jag är en trogen "nörd" som folk säkert skulle tycka och jag tycker att det känns en smula konstigt att det bara är en film kvar... Jag har riktigt stora förväntningar och kan knappast vänta tills premiären av del 1! :)

Off topic. Den nya designen har fått en mall och en skiss så nu ska jag "bara" lappa i hop allt ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Ah nu vill jag ocksa se trailen och fimlen :) Alskar Harry Potter

;p

2010-07-03 @ 05:41:49
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0