Saker ni inte visste om Fakiren!?

I brist på något att blogga om så tänkte jag ge er lite "Fun-Fakiren-Facts" xD

  1. Som hingst var Fakiren väldigt ilsken och lyfte upp sin tränare i axeln en gång när han inte fick som han ville!
  2. Fakiren har inga varmblods avkommor men har en gång betäckt ett fjordsto men tyvärr så kastade stoet fölet.
  3. Fakiren är en riktig fegis! Han han gå förbi stora timmer bilar och långtradare men i bland kan en ojämnhet på ridbanan störa honom.
  4. Fakiren har tävlat monté med sin nuvarande ägare.
  5. Fakiren kom i gräl med ett nordis sto en gång och blev sparkad i arslet så hårt att han har kvar ett ärr där.
  6. Fakirens travar karriär slutade när han helt plötsligt började stanna på upploppen.
  7. Fakiren kan tricken puss, vacker hov och nästan buga.
  8. När jag har på mig en rödtröja/jacka så vill inte Fakiren bli fångad av mig i hagen.
  9. Fakiren är riktigt kräsen. Om hans mat inte blandas med betfor så blänger han på en mycket skeptiskt.
  10. Fakiren älskar ponnysar och valacker men ston blir han lätt osams med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0