Hej Hej Sommar!

Först ska jag, som tusen andra bloggar, be om ursäkt för dålig uppdatering. Men Jag har haft fullt upp på sommarjobbet (jobbar på dagis/förskola) och det har varit så sjukt fint väder att jag inte haft lust att sitta vid datorn när man kan vara utomhus i solen! Men jag skulle behöva en dag med regn så jag kan redigera lite bilder...

Hursomhelst så har jag varit förkyld och hostig i en veckas tid nu men blir långsamt bättre. Jag är hästvakt eftersom Anneli har åkt på husvagns-semester. Fakiren har blivit halvgalen av någon dum anledning men kul att han är glad och uppskattar livet. I måndags så provade jag det nya bettet på Fakiren. Förut har han haft ett tjockt två delat tränsbett men nu så testade jag ett tredeleat lite smalare bett och han verkade gilla det. Jag tror att det ligger bättre i munnen på honom än det gamla. 

I morgon så ska jag Anna och Farmor och Farfar åka till Stockholm. Gå på Skansen och äta glass. Vad ska ni andra göra på midsommar? :)


GLAD SOMMAR! :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv; ska bli :) inte hunnit kommentera alla andras bloggar ohså innan , men ska se om jag kan bli bättre på det. Tack för kommentaren /bella

2010-06-26 @ 16:03:47
URL: http://bellasponnii.blogg.se/
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Hejsan!

Du var med och tävlade om ett Gold Medal Luxury allroundschabrak hos mig..

Nu är vinnaren dragen, kika in och se om det var du som vann :)

2010-06-26 @ 17:21:34
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: ja det är väldigt tråkigt :( Men vill varken att han eller jag ska skada sig eller vantrivas med situationen så det blir nog bäst såhär.. Som det är nu blir han bara stressad när jag rider, har testat en miljon olika ridsätt men inget verkar funka. Han har väl inte psyke nog att vara igång fullt antar jag. Senast han var i sådan kondition var på travet och där är det ju väldigt stressigt så tror han börjar förknippa ridningen med den stressen som finns där. Dessutom blir han inte nöjd förrän han får rejsa gärnet, samma visa varje ridpass. Så fort man saktar ner honom igen blir han stressad...



Jag vill ju komma någonstans i ridningen och hans bror är mer utbildad och stabil i psyket så jag hoppas att det blir bra såhär. Men tomt kommer det bli efter ett år tillsammans. Usch..



Himla härlig bild du! :D

2010-06-26 @ 19:35:14
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0