Fredags mys

Fredag! Nu har vi inga mer läxor eller prov att göra innan sommarlovet och på måndag är har hela skolan, förutom esteterna, kompledigt. Och hela min helg är full bokad! I morrn ska jag och Sara greja lite inför tävlingen på söndag (det är ju lag finalen!!!!) och på kvällen ska vi umgås med Anna, hon fyller ju 17år! Det ska bli riktigt mysigt! På söndag ska jag och kameran smyga runt och heja på alla duktiga ryttare. Det kommer bli jätte kul och spännande!


Just i dag har jag inte gjort något speciellt. Vi gjorde ett konditions test i skolan och jag slog min gamla tid med fem minuter! Riktigt stolt! Jag gjorde klart mina sista läxor och uppgifter och mejlade in dom för att sedan åka hem. Sen åkte jag och farmor till gallerian för att shoppa lite. Jag köpte ett par ap-snygga jeans shorts på "Wear It", synd bara att mina ben är äckligt bleka, och farmor köpte lite tröjor. Det var ganska intressant att shoppa med henne. Vi var inne i massa affärer som jag aldrig tänkt på att de finns xD
Nu på kvällen så har jag tittat på "Legend of the seeker" och "Talang" en stund och ska nu gå ut och gå en liten sväng. I morrn blir det ridtur på morgonen!
Jag borde göra något åt mitt skitiga fönster! :O


Mysig fredag! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Härlig bild!

Sen ska jag säga att det är två bilder som ligger där text och allt är och jag gissar att de inte ska vara där!!

Jag kunde inte läsa texten när de var där :( Tänkte du skulle få vet =)

2010-06-05 @ 10:05:02
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0