Fakiren has comming to the town!

Älskade bus hästen och jag bestämde oss för att ta en tur hem till mig idag i skritt lite trav och typ två galoppsprång. Det är drygt 2,5km till stallet från mig så det blev ungefär en sträcka på 5km med en vatten och fika paus. Det var riktigt mysigt. Fakiren betade och trampade sönder mammas gräsmatta och sen var han tvungen att kleta ner henne med grönt gräs slem. Bra jobbat Fakiren! För övrigt var han mycket piggare, gladare och starkare än vad han var för några veckor sen när det kändes som att livglädjen hade lämnat honom. Det känns verkligen toppen att Fakiren är "back in business" igen!
Jag försökte frisera hans man som hade blivit väldigt lång men nu blev den väldigt kort i stället ;)

ghgh
Fakiren på gräsmattan <33

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vad fin bild =D

2010-06-08 @ 10:11:50
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0