Dagens träningspass!

Blev ett pass inspirerat från Jenny Stöa ;)
Det blev nämligen en liten styrketräningspass som bestod av klättring. Precis intill stallet ligger det en backe där massa små barn brukar åka pulka. Jag har alltid trott att man inte får rida där men vår granne sa att hon brukar klättra med sina ponnysar där så då vågade jag bege mig dit. Jag tror att Fakiren tyckte att det var ganska kul att klättra upp för backen men när han skulle ner fick han verkligen tänka på vart han skulle sätta sina fötter.

På söndag blir det kanske Nilla träning igen om farfar kan köra mig så vi kan träna på en större ridbana. Den som grannen har är lite för liten för att träna galoppfattningar med Fakiren på. Jag hoppas verkliegn att vi kan komma i väg! I morgon blir det antagligen lite mjukgörande övningar på den lilla ridbanan eller vägdressyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0