Fredags hoppning.

Jag måste bara skriva tack Gisco för i dag! Jag har på senast tiden blivit lite höjdrädd i hoppningen men i dag så växte självförtroendet! Gisco som jag annars tycker är en väldigt seg och väldigt omotiverad häst var helt ärlig och super fin i dag. Vi hoppade en liten serie med två kryss och en oxer som växte. I slutet av lektionen så låg oxern på drygt 1.05m. Om jag visste att det var så högt hade jag aldrig hoppat... Snacka om självförtroende jag fick efter det! Hoppen var ganska bra men sitsen kan man ju ta lite senare, men jag och hästen kom oskadda över. Och Gisco verkade inte ett dugg bekymrad om hinder höjden utan bara om han skulle få gå ner i stallet och äta sin kvällsmat.
I morgon bitti så ska jag med Anna och heja på henne och Crazze. De skulle tävla i Dylta tror jag att det hette. De går säkert jätte bra för dom! Enda hacken med att följa med är att jag måste gå upp halv åtta men det står jag ut med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0