Hemma igen...

Nu är vi hemma från lägret, eller jag kom hem i går men orkade inte sitta vid datan fören nu. 
Jag har haft en super kul vecka trots motgångar och många tårar så är jag verkligen nöjd med veckan och framför allt över min duktiga pålle. Tackar alla underbara människor hundra gånger om som är så stöttande och hjälpsamma i alla lägen!
Mer om lägret och bilder kommer när mina wow-beroende lillebrosor låter mig få ha datan i fred! :)

I helgen så blir det inte mycket som händer. I dag var familjen på minigolf och i morgon ska jag följa med mamma och titta på någon gård utanför Örebro. Sen ska jag i väg till hästarna. Det blir ingen ridning fören på måndag igen när Fakiren och jag fått vila från varandra en stund. Då ska vi dessutom börja att storstäda stallet...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad roligt att det var så roligt =)

2010-07-25 @ 10:11:55
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Anna

sv; Nej, det kan du nog glömma ._.

2010-07-28 @ 16:59:34
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej, men det är ju bra att du läser den iaf :D det blir jag glad av :D

Betalningen går till så att du lägger in kostnaden för pannbandet + ev. fraktavgiften på mitt konto, sen skickar jag pannbandet på posten så fort jag ser att pengarna är inne på kontot :)



/bella

2010-07-29 @ 10:52:18
URL: http://ponniryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0