4 år

I morgon, den 6 augusti, är det fyra år sedan min mamma och hennes vännina drog med mig för att titta på den gamla slitna travhästen utanför Kumla som jag varit fäst vid i fyra år nu. Egentligen så var en trettonåring lite för liten att rida denna stora och starka häst med egen vilja men upp i sadel satt jag och har suttit där nästan dagligen i fyra års tid. FATTA! FYRA JÄVLA ÅR! <33 Denna 21 åriga häst som tror att han är tre, jag vill tacka dig för den tid jag fått vara med dig. Jag hoppas att det blir några dagar till vi kommer att tillsammans. Men jag tror att du kommer vara en sådan där häst man aldrig glömmer...

FAKIRE PRIDE
1989
e. Pershing u. Prisca del Campo

Gammla vän, jag glömmer dig aldrig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0