Tävlings dag!

SDGSDG
Shit det var nog länge sen jag var så här trött som jag är just nu! Jag är verkligen helt slut efter den här dagen. Ska försöka att summera den kort. Bilder läger jag ut i morgon förmiddag på min hemsida och några här på bloggen om jag ORKAR...

I alla fall så var det dags för Div3 hoppning ponny på Latorp i dag. Några kändisar var med så såklart att vi åker och tittar. Jag sov hos Anna i går och vi skulle åka med Sara till tävlingen. Sara startade med sin ponny Ira Victoria under dagen. Eftersom vi skulle åka med Sara och första start skulle vara klockan 9 så vaknade jag och Anna runt  6.00. Inte fullt så pigga så lyckades vi tas oss upp! :)
Det var verkligen kul att titta på lag tävlingarna. "Våra" ryttare, eller de vi hejdade på bla. Sara, Becka, Karin Och Julia, var verkligen jätte duktiga och kom 4 av tolv lag! Stort grattis till dom! Mysig och spännande dag fick jag!


Sen när jag kom hem så skyndade jag mig till stallet för att hjälpa Fanny med Herkules. Vi valde att gå till ridbanan med Herkules för första gången själv (utan annan häst i släptåg). Vi hade väntat oss att han skulle bli jätte stressad och bocka av Fanny men nee? Han skötte sig hur fint som helst. Fanny ville även att skutta ett lutet hinder på cirka 30! Super duktiga! I morgon blir det en lång och skön skogstur, om det inte regnar såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0