Stallstädning

Ja, nu undrar jag hur göra man för att ha ordning och reda i stallet? Läste nyss en tråd på bukefalos om "vårfint i stallet" och jag älskar att bli inspirerad! I morgon ska jag nämligen ta itu med sadelkammaren, vilket jag borde gjort för länge sen, och verkligen se till att det är snyggt och prydligt! Jag fixade två stora plast lådor i dag när jag och mamma var på IKEA där jag tänker ha täcken och Schabrak. Lådorna med grejor ska snyggas till och de ska luftas där inne! ett stall-apotek ska fixas och SLÄNGA gammal trasigt och onödigt skit! boxen ska också få torka/luftas! Sen så längtar jag tills när Hööks öppnar i Örebro nästa vecka! Då blir det att shoppa lite nya saker! Detta blir ett av vårens projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0