Påskhoppningen, långfredagen

Tänkte ladda upp lite bilder från påskhoppningen från förra fredan! Jag ska ladda upp de på klubbens hemsida när den andra datorn blir ledig. Min egna dator jävlas fortfarande med mig.

Ira Sandra
Sara Andersson och Ira victoria                       Sandra Henrysson och Hetja

Elise
Elise Haglund och Nema Devil

Tayson asfsf
Emelie och Tayson                         Anna Faye och Crazze


gdfg
Linda Bielefedlt och Tilde

dfgdfg sdfsdf
Karin Johansson och Delia        Anna Faye och Crazze + Magnus


hfgh
Rebecka Mellqvist och Tilde


Som sagt fler och bättre bilder kommer nångång i helgen på klubbenshemsida! Det blev väldigt dåliga innomhus bilder. Jag har ingen koll på vad jag ska ha för inställningar på kameran för att få tydliga skarpa bilder.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj shiet va Hetja hoppar ! :D

Och snygg stil där på Linda xD

2010-04-09 @ 23:05:46
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0