Här ska det stå en rubrik...

En allmänt tråkig skoldag. Men vi hade ingen spanska på eftermiddan så jag kom hem typ en timma tidigare än vad jag skulle gjort annars. I skolan är det massor med skolarbete just nu. I morgon är det nationellt prov i enegelska. Hoppas det går bra! Man sen ska vi ha hundra olika kursprov bara i maj. Hoppas verkligen att jag fixar de sista veckorna i skolan nu!

I går red jag lite dressyr på ridbanan. Fakiren var jätte fin och avslappnad i början men i slutet så blev han uttråkad och började vifta med huvudet och gjorde några bocksprång i galoppen. Haha, han som tuy aldrig bockat annars ^^, Eftersom passet i går blev ganska hårt så blir det en långuteritt i dag så han får göra något han tycker är kul!

dfsafasf
Bild från en tråkig skoldag, Anna instängd i en bur (: <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0