Dagen

Phu! Dagen har varit ganska lång i dag! Jag vaknade tidigt i morse och umgicks med lillebror Lukas, utomhus. Och senare på dan hjälpte jag pappa att byta vinterdäck. Jag måste säga att jag är riktigt stolt över att jag klarade att byta två däck på egen hand (;

Vid tretiden mötte jag Fanny och hennes mamma vid stallet. I dag var det första gången Fanny skulle rida på Herkules. Det gick förvånansvärt bra! Ägaren till Herkules hade förberett Fanny och mig på att Herkules skulle bråka, vara pigg och stegra. Men han gjorde ingenting. Han skötte sig exemplariskt! Vi gick en vända i skogen och en bit på vägen. Fakiren blev lite uttråkad av att skritta långsamt bredvid ponnyn som är några storlekar mindre men det fick han finna sig i. I morgon kom vi överens om att  träffas på förmiddagen i morgon. Då ska vi rida dressyr på Ann-Sofies ridbana. Det ska bli spännande!


Nu ska jag äta glass och kolla på ett avsnitt av "Legend of the seeker", Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0